vrijdag 9 april 2010

Vrouwen kiezen steeds vaker voor Groene Produkten

Er is geen twijfel meer aan. Het thema “groen” dringt steeds verder door in het bewustzijn van de mensen. De laatste 10 jaren zijn vooral vrouwen het belang van “groen” gaan inzien. Het traject reikt van “groene banen” tot technische vooruitgang en “milieu-activisten” doen uitstekend werk.

Vrouwen hebben voor een groot deel onbewust richting gegeven aan de groene industrie. De bewuste keuze van alternatieven voor traditioneel toxische produkten, zoals milieu- en huidvriendelijke wasmiddelen. Vrouwen bepalen voor een groot deel het koopgedrag en bij de mogelijkheid voor “groen”wordt hier steeds vaker voor gekozen. Ook biologisch geteelde produkten scoren steeds beter.


Auto’s aangedreven door “Groen Energie” staan aan de vooravond van een doorbraak. Nu zonnepanelen steeds goedkoper worden, komt groene stroom binnen het bereik van velen (zie www.solarwindbioshop.com )

Mevr. Fatima Verkoelen-Leal

Geen opmerkingen: